"I have a very bad relationship with the future. We don't get on. We just ignore each other."

Ja...ord som uttrycker hur mitt liv känns ibland....

Simningen går bra, jag ska iväg imorgon igen - inga sötsaker på över en vecka = duktigt

Nyss beställde jag böcker, dessa blev det:

  • Jacqueline Doherty - My prodigal son 
  • Henrik Fexeus - Konsten att läsa tankar

Ser fram emot att läsa dem!!


Imorgon ska jag på stan med Cissi, vi ska hyra filmer och laga mat hemma hos henne (vår specialgryta med svamp, zucchini, lök och grädde). Det var längesen vi åt det!! 
Jag vet två filmer som jag verkligen vill se, slumdog millionaire och confessions of a shopaholic så hoppas att de andra går med på dem :)
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0