Okej så här är det

...Jag har blivit totalt beroende av Icas crunchy med jordgubbar vilket inte är alls bra! Innehåller i stort sett bara socker och fett, måste få bort det beroendet :) 
 
Maten igår på gulan var suverän, plankstek med potatis duchess, bearnaisesås, quornfilé, varma tomater och stekt svamp och andra grönsaker, yummie! Mycket roligt sällskap med...

Om ett par timmar ska jag till stan och träffa Maria, vi ska ta en cider på nån uteservering, nice!  Men först ska jag laga mat!

Härligt väder idag, imorse låg jag ute och lyssna på musik och påbörjade en ny bok i solen (Inte han! med Sheila O´Flanagan). En riktig tjejbok.


På måndag ska jag börja "tänka hälsosamt" och påbörja träningen igen....

Yes så är det med det... 

Lyssnar på Kanye West, han är fortfarande suverän!

TjoHej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0