Winnerbäck ikväll

Återigen kommer Lasse till Linköping och jag sitter nu här och laddar upp inför kvällen med nya skivan. Måste erkänna att det är första gången jag hör den *ooops* och jag hoppas, som många andra att han kör sina äldre låtar mer än de nya. Han var ju bättre förr, eller kanske inte bättre men då var det mer "nytt", nu känns det tyvärr lite gammalt och uttjatat! Men ibland dyker det trots allt upp några guldkorn :) Hursomhelst ska det bli skoj att träffa goda vänner och gå på konsert...5:e konserten med Lasse iår =P. Såg honom 3 ggr på Peace and love och 1 gång på Hultsfred, men då var det en mer intim konsert med bara några hundra personer. Men planerna för ikväll är iaf färdiga. Tjing!!     



Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Är det okej om jag hatar dig lite idag? Bara lite?

Jag är nämligen inte så bra på att dölja avundsjuka :)

2009-12-10 @ 13:57:42
URL: http://fiskbulletankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0