Imorgon bär det iväg!

Bussen avgår klockan 09.15 på morgonen från resecentrum så då bär det av till hultsfredsfestivalen! Kommer bli riktigt roligt, det känner jag på mig. Anna och jag brukar ha kul. :)

Jag har försökt packa några timmar, men det går verkligen inget bra! Jag tvättade igår på kvällen och kläderna har inte torkat ännu....aaaaaaaw stackars mig, så nu har jag stått med en hårfön och fönat kläderna torra i ett par timmar, inte alls kul! Sedan försökte jag bränna skivor till festivalen för vi ska ha med oss en stereo, men det gick inte heller bra! Förstörde 4 skivor sedan sket jag i det, så den här dagen har varit ganska fylld med otur..

...men allt har inte varit dåligt idag! Linda N var nämligen i Linköping och det var ett tag sedan vi sågs! Vi var ett gäng som lagade mat hemma hos mig och vi hade en jättemysig middag med roliga samtalsämnen!

Vi tänkte se festivalfilmen för att komma i stämning men Anna hade glömt den hemma men det var kanske bara bra för annars skulle det bli väldigt sent!

Nu ska jag packa klart det sista och sedan försöka sova...


Snyggingarna, Linda, Anna och Jag =)



Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0