2 dagar kvar

Vilken mysig dag torsdagen var! Anna och jag gjorde iordning oss inför kvällens grillfest ganska tidigt. Lite senare kom Helen och Björn hem till oss och vi gick till Skåland (ett ställe i ryd där det finns utomhusgrillar). Hannes hade varit duktig och anordnat en grillfest och det blev jättelyckat. Vi käkade, drack, pratade och spelade kubb. Vi körde tjejerna mot killarna. Det var kul att träffa så mycket nytt folk! På kvällen gick jag, Anna och Hannes till Jenny och Maria och festade vidare och sedan hamnade vi på Platå där vi dansade till 02.30 tiden. Jag sov över hos Anna och dagen efter jobbade vi - inte lika kul ;) 



Igår var jag ute på Hamlet med Daniel, Rikard, Emelie, Maria och några fler. Det blev en galen utekväll med efterfest hemma hos oss. Very nice!  



Snart ska jag laga mat och tvätta. Måste ha lite rena kläder till Hultsfredsfestivalen som jag åker till på tisdag förmiddag!
Tyvärr är jag inte lika exhalterad över hultsfred som jag var över peace and love, just för att bandbokningarna inte håller samma klass. Men jag och Anna kommer ha skitkul i alla fall trots färre band att titta på.
Roskilde har ett väldigt bra artistutbud i år och om jag visste det tidigare skulle jag åkt dit! (Oasis!!, Kanye west!!, Coldplay!!, Peter Doherty!!, Lily Allen o.s.v)

Men på hultsfredsfestivalen ska jag i alla fall se The Killers, Franz Ferdinand och Kings of Leon

 





Nu blir det till att laga qournfärssås med pasta! Det är inte lite gott =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Men idag var det inte lika kul..lala.. såååååå trött

kram:D

2009-07-05 @ 18:23:29
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Wooooohoo parrrrrty......... men idag är jag trött

2009-07-05 @ 18:44:06
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha nej håller verkligen med =) Var otroligt trött när jag kom hem! Men det var det absolut värt...

2009-07-07 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0