Oh, vilken härlig da´

Den här dagen har varit härlig trots det usla (konstiga?) vädret. Jag har varit på stan och fikat med Therese, Helen, Ninna, Kajsa och Anna. Det var hur mysigt och roligt som helst! Vi fikade i 2 timmar och pratade om allt och inget. Therese hade med sig en liten kupong - ät 2 betala för 1 så vi tog varm toast med mozarella och soltorkade tomater för endast 32 kr på Coffehouse -Mums! Efter fikat gick vi på stan någon timme, jag köpte ett Kubbspel =)
 
Anna, Kajsa och Jag                                       Therese och jag  


Igår var Kajsa hos mig och vi satt ute och solade och lyssnade på musik samtidigt som vi planerade för fullt inför peace and love! Jag, Daniel och Kajsa åker till peace and love festivalen i Borlänge nästa vecka och kommer vara där i 6 hela dagar = underbart! Dessutom verkar vi få bra väder, åtminstone enligt aftonbladets 10dagarsprognos, hur trovärdig nu den kan vara? Så camping, föreläsningar, nattbiografer, fester och konserter i fredens, kärlekens och passionens tecken väntar oss!
  
Peter Doherty, Babyshambles, Carl Barat, The Kooks, Razorlight, Faith no more, Chris Cornell, Thåström, Moneybrother, Dia psalma, Sugarplum fairy, Tiamat, Mando diao, Winnerbäck, Mötley Crue, Ulf Lundell med flera kommer dit! Kan det bli bättre?



JAAAAAAAA! Jag kommer äntligen få se Peter Doherty! 

Peter Doherty - For lovers


Förutom att planera Peace and love så besökte jag även mina föräldrar. Min moster Annelie var där och slingade sitt hår, även mamma gjorde lite slingor i luggen. Det gjorde mig påmind om att jag verkligen måste färga mitt hår snart, har fått en rejäl utväxt vilket inte är så fint! Så på söndag blir det en ännu blondare Angelica.
Haha min moster och mamma blev lite glömska, glömde ord, svårt att uttrycka sig osv under tiden de hade i blekningsmedlet så vi kom på att det måste vara nåt gift i hårfärgen som tränger sig in genom hårrötterna och in i skallen till hjärnan och skrumpnar sönder den så att hjärnan inte fungerar normalt, därav uttrycket dum blondin.....! Det är alltså inte hårfärgen i sig det är fel på utan nåt ämne i blekningsmedlet som är boven till blondiners dumhet...=)

(OBS! Intelligensen sitter inte i hårfärgen)

På kvällen kollade vi på The grudge och pratade om allt möjligt. Jag orkade inte åka hem så sov över hos mina föräldrar (dessutom är den sängen mycket skönare än min!). Imorse skjutsade pappa hem mig 07.15! ^^

Nu ska jag göra sånna tråkiga saker som måste göras, laga mat, tvätta och storstäda....
Bye bye!  
Trackback
RSS 2.0