Girls night out!

I fredags jobbade jag på Väst, var evigheter sen..sedan träffade jag Cissi och Maria på stan, vi shoppade kläder, jag köpte en partytopp men gissa vad, den gick sönder första gången jag hade på mig den, GaaahHHHHh, dåligt!!  

Men i alla fall i lördags var det tjejernas kväll ute... Först åt vi på HG, förrätt - sallad, baguette och vitlöksdressing, Huvudrätt - parmesangratinerad potatismos med ugnsbakad quornfilé och mozarellaost, tzatziki och ruccola och morötter i dressing, yummie! Man kan ju säga att maten kosta 5 kr för min del *hihi*. I och med att man får inträdet gratis om man äter där (kostar annars 50 kr) och min mat kosta 55 kr så supernice deal :) 

Efter maten gick vi hem till mig och gjorde strawberry daquiris och banana daquiris, blev som efterrätt ungefär. Anna fixade mitt hår, lockade det med plattång - så fint =) Vi fixade i ordning oss och sen gick vi till Kajsa. Hos Kajsa blev det en oplanerad 90talsfest med alla låtar som man dansade till på låg och mellanstadiet, haha så roligt det var, snacka om träningspass...Lite drinkspel, lite tjejsnack och sedan var det dags för utgång

         


Herrgårn var det som gällde! En ganska trög början med lite folk, Vi dansade lite, men Cissi var jättetrött så hon gick hem, synd! Men jag följde med henne hem till mig för hon var tvungen att hämta sina grejer, sedan gick jag tillbaka till Herrgårn och det var då det roliga började =) Vi dansade jättemycket, shotade lite och träffade många roliga människor. När krogen stängde kl 03 kände vi att det inte riktigt va dags att gå hem ännu, så det blev efterfest. Anna träffade en kille som hon gilla så han följde med, HG-vakten (!)  (haha) undrade om han fick följa med och det var självklart det, man har ju varit på efterfest hos honom (Antons fel?) :) Så efterfesten var mysig, med mycket gitarrspel och sång, lite twister och allmänt prat, kl halv 6 var det i alla fall dags att gå hem! En mycket lyckad och trevlig kväll....

..nåt som inte är lika lyckat är kursen som jag läser just nu, flumflumflum..verkligen avskyr den...

BTW, Min bror har köpt en silverForrrrrd, jättefin bil!!

Imorse ringde Jenny kl 07.30 och undrade om jag kunde jobba på City, så är precis hemkommen därifrån, det var inte så kul, men så brukar det kännas första dagen och det kommer nog bli bättre på torsdag eller fredag. Saknar ju mina andra arbetskompisar :) Nu kom Daniel hem så nu ska jag äta Tacopaj, Tjing! 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0