Julen närmar sig :)

Börjar nästan få lite julstämmning nu och snart ska jag på julmarknad i Gamla Linköping. Igår var det premiär med glögg och mamma julpyntade hemmet så julen närmar sig allt. På stan sprang det runt jultomtar och snögubbar..Pepparkakor och glögg delades ut lite här och var för att locka in kunder i butikerna. Några julklappar är handlade osv. Första advent alltså :) Ska väl fixa lite med mossa, adventsstjärnor och ljusstakar och grejjer i mitt hem med. Julen firas hos kussen i år, så mycket trevligt.

Andra advent då, jo det firas i stockholm och eventuellt blir det julmarknad i gamla stan. Hursomhelst blir det trevligt med konsert, hotellfrukost och shopping i Stockholm med kära vänner. Daniel ska på julbord i Stockholm, men jag tror inte jag orkar, då måste jag stanna en dag till i Stockholm och lär vara supertrött efter de hektiska dagarna, så i år blir det nog bara 2 julbord och båda i Östergötland :)

Det känns bättre på City nu, har börjat en ny tjej på jobbet som är hur trevlig som helst. Dock är väst mycket bättre, bättre sammanhållning på nåt sätt, och allt är så mycket mer organiserat och allt känns så mycket enklare. Det är ljusare överallt och gladare stämning, mer fritt...
Kursen som jag läser suger ännu mer än vanligt...bara att lida igenom..

Californication!, samt Nevada, Arizona och eventuellt Utah :)
  


Very nice indeed! Ibland måste man få drömma sig bort lite och längta även om det kanske inte blir av..

Igår var jag en god människa, skänkte pengar till svältande barn i Indien..Men Daniel är bäst, han har ett fadderbarn i Mexico som han hjälper varje månad.

David Bowie ljuder i högtalarna, en mkt bra skiva det där, the platinum collection. Men snart blir det julmusik och Daniel lär bli överlycklig - not haha. Men först prommis till Anna för att sedan ta en prommis till julmarknaden.
Tjing Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0