Nu är det dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyys

Friday I'm in love! -En låt av The Cure

Ikväll blir det pizza (mums) och någon härlig film...Kanske Benjamin Buttons? På tal om pizza så har jag införskaffat mig (tack bubb) ett program där man räknar viktväktarpoints och jag ska äta 18 points - 18 points det är ju INGENTING!!? Har skrivit upp pointsen i 3 dagar nu och kommer alltid runt 32 points, där är anledningen till att jag går upp i vikt haha..*aha!* - glödlampa. Jag saknar den tiden då man kunde proppa i sig hur mycket godis och hur många pizzor som helst utan att gå upp ett enda gram...snyft.  

Har börjat med den andra kursen och är redan trött på den, vilket larv =P

Här är något som inte är larvigt iaf - The Littlans med Their way:


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha.....Hmm ja det är lite skillnad på 18 & 32 points asg

Postat av: Angelica

Eller hur, skapligt misslyckat =( Men nu har jag lagt ner det där, jag tycker om mat alldeles för mkt suck =/ Går det bra för dig?

2009-11-18 @ 23:34:48
Postat av: Sandra

Mat är gott...väldigt gott!! Jo och för mig går det ju bra,som du läst!Men frestelserna är många & ibland skulle man kunna döda för en bit center! Hälsa familjen.Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0