Födelsedagens månad

 I oktober fyller många år. 18 Oktober var det pappas tur! Grattis Grattis :)  

Daniel fyllde år den 23:e oktobober och dagen efter det Mormor och Viola! GRATTIS ALLA =D



Jag vann ögonskuggorna på tradera - och en Nirvana skiva! Yippie :) Dessutom har jag beställt en halloweendräkt som jag ska ha på mig om den nu kommer hit i tid och om den nu passar, det märks så småningom. 

Så snart är det alltså Halloween och nu har jag bestämt mig för vilken fest jag ska på..Ska bli superskoj!

Maskeradstämning:





Den här gången kommer jag vara pirat..hihi 

Åh Godissugen!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sandra ( Kusin)

Åh nu har jag hittat in hos dej.Trevligt! Halloween fest är alltid kul.SKa på en med.En kombinerad Tjej/Halloween/sexparty-fest.Jag hade lite svårt att komma på vad jag skulle va,först Betty Boop,sen vampyr Men sen slutligen blev jag en ängel....med svarta vingar,likt min blogg hahaha...Hälsa grattis till pappa i efterskott. Kramar S

Postat av: Angelica

Åh jag tänkte med vara en svart ängel med svarta vingar först, men sen skulle visst en kompis vara det också så då fick jag byta inriktning :) Nu blev det den här klänningen istället http://www.tradera.com/HALLOWEEN-Lacker-pirat-klanning-m-hatt-Maskerad-Stl-Medium-auktion_100389815 Fin va? =) Ha en bra kväll!

2009-10-26 @ 23:36:57
Postat av: Sandra ( Kusin)

COOLT!!....Riktigt snygg.Har kollat på den med flera gånger med & så tänkte jag mig den här först http://www.tradera.com/SEXIG-KLANNING-VIT-MED-SILVER-ENDAST-KLANNINGEN-HALLOWEEN-auktion_100609415#pic



Men så tänkte jag lite på valkarna med så då blev det en anna varitant.En svart med tillhörande Gloria + vingar.Kommer bli skitbra hehe

Postat av: Angelica

Ja den där vita klänningen är jättevacker, och om det är samma svarta ängelklänning som jag har sett är den grymt snygg :) Men som du säger så gäller det att välja rätt modell på maskeraddräkten så inte alla valkar syns haha :) Jag testade förresten piratdräkten igår och den döljer bra måste jag erkänna :)BTW - Härligt, såg att du gått ner 7 kilo!! Duktigt gjort =D

2009-10-28 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0