Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken...

Springa spåret är verkligen inte min grej...Men nu har jag kommit igång med simningen igen, och det är superskönt! Ska komma iväg 3 gånger den här veckan..

Åh åt så god mat nyss, vitlöksciabatta i ugn med mozarella, tomat och basilika och till det en supergod sallad, mätt och belåten-jepp!


Festen i helgen var så otroligt roligt! (Jaaa jag vet att jag skulle ha en vit månad, men det gick ganska bra iaf) Jag och Cissi hade en jättemysig förfest hemma hos mig, vi spelade kort och pratade och hade det trevligt. Sedan gick vi till Linda och spelade lite drinkspel och sedan blev det HG som var superkul!! Mycket dans och många roliga människor :) 

När Daniel har kommit hem från simhallen så ska jag till Preem och hämta ut mina böcker. Det ska bli nice att börja läsa dem... Jag vill börja plugga nu ju!! NU!!! Men måste vänta 4 månader till innan kursen Turismvetenskap A börjar...^^ Turismprogammet på högskolan i kalmar har lite som mål att få sina studenter att plugga en termin i ett annat land. Det måste man ju bara göra :) De har utbyte med alla länder i Europa, USA, Ryssland, Thailand, Kina och Australien. Vilket land låter roligast? Dessutom skriver många C-uppsatsen i ett annat land och har praktik utomlands. Det låter verkligen som en utbildning för mig...

Fatta hur mycket bättre musik det är på MTV2 än MTV!! 

Slumdog millionaire var jättebra, shopaholic var helt ok och Lost in Austen var mysig :) 

Död snö? Jadu den var rolig haha, norsk skräckfilm 



Lars Winnerbäck Höst 2009 Winnerbäck på Cloetta center 10 December - Jag ska dit! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0