Födelsedagssammanfattning!

Mina två dagar av firande kunde inte ha blivit bättre! På min födelsedag kom min kära familj och släktingar och firade mig. Vi åt köttfärspaj med sallad och bröd och till efterrätt kladdkaka, mums! Och jag fick en cykel! yihoo, verkligen superbra! Dessutom var den ruskigt snygg och det är ju inte ett minus :) Så imorgon blir det att inviga den lite mer ordentligt och ta en cykeltur till LamBoToWn! Av Daniel fick jag en fotosession i en fotostudio tillsammans med vänner, men den får vänta tills i sommar när jag känner mig lite mer solbränd och fräsch :). Pengar, en underbar pläd, ansikts och kroppsprodukter och blommor var andra saker jag fick. En toppendag helt enkelt! 

Igår hade jag födelsedagsfest tillsammans med Karin för våra vänner.  Jag och Karin fyller båda år den 9:e april och eftersom vi har många gemensamma vänner så kändes det skönt att kunna slå ihop våra födelsedagsfester! Vi bjöd på en frisk välkomstdrink med kaktus-starkvin, fanta citron och citronsaft och på plockmat, bland annat baguette med brieost och fikonmarmelad, tunnbrödsrullar med rökt lax, dill, philadelphia ost och rödlök eller det vegetariska alternativet med soltorkade tomater och philadelphia ost, salta kex med kantarellost och andra kex med mögelost. Hur gott som helst :). Lite annat snacks som chillinötter, salta pinnar, chips, gurka och morotsstavar med dipp fanns också! Karin hade varit jätteduktig också och bakat två tårtor, en med ett A på och en med ett K på för våra namn! Och kvällen då - jo det kunde inte ha blivit mer lyckat! Så otroligt kul det var! Alla var på bra humör och hade roligt. Vi dansade och tjattrade och åt massa gott. Jättetrevligt att så många kunde komma med! Lite synd dock att lilla Angelica inte kunde komma på grund av att hon är så allergisk mot katter :( och att Maria inte kunde komma, skulle vart skoj med =). I present fick jag världens vackraste örhängen, en fin scarf, 2 ljushållare, badbomber, blommor, presentkort på en chokladbutik i stan, en bok om choklad, 2 anthon berg chokladkakor (ja jag gillar choklad) haha, blommor och lotter! Alla sjöng "jag må dem leva..." så att hela huset skakade kändes det som ;).  Kvällen avslutades på Harrys! Vi kom i sängs vid halv 7 så känt mig lite sliten idag men det var det värt =). Här kommer några bilder från festen, vi glömde dock att ta kort på alla fina drinkar och på maten =P Men många av vännerna är med på bilderna iaf och det är det viktigaste ♥










Massa kramar till alla som kom och gjorde mitt 25års firande speciellt =)
KRAMAR! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0