God Jul

på er alla :) Imorgon blir det jättegod mat och julfirande hos farmor och farfar! På juldagen julfirande och julklappsspel hos moster och på annandag jul blir det firande av mamma, så nu är det släktkalas en tid framöver...

Daniel har klippt sig, han ser ungefär ut som en punkare hoho :) fattas bara en crazyfärg i håret så blir det 100% 

Damn vad kallt det är ute, och när jag och Daniel tog en härlig vinterpromenad var det så freezin´cold så att fötterna försvann från resten av kroppen, inget som inte ett par rejäla sockor skulle kunnat förhindra iof :P. Vi lekte lite med kameran i snön, det är jätteskoj fast mitt tålamod när det kommer till att ställa in kameran och sånt = 0...=) Inte bra att hoppa i snön när man är så pass otränad som jag är, tror jag sträckte nån lårmuskel eller nåt (kanske träningsvärk? haha) för fy vad ont jag haft efter det :P

Haha ser ut som jag har blivit amputerad =)

Måste ju ta ut mina aggressioner på nån :)



Dags att fortsätta läsa, ska hinna klart den tills jag åker till åtvid imorrn :)

 

Men först lite härlig musik som underlättar pluggstunderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0