I'm outta time

Ja det känns som tiden inte riktigt räcker till, måste sluta sova så länge på dagen om jag ska hinna med allt som jag måste hinna med! :( Den här veckan kommer bli störd och jag vet inte hur det här ska gå till..  

Idag har några julklappar blivit köpta iaf så det känns skönt, blev 2 timmar på stan med Cissi, förresten, vi såg Charlie från lyxfällan som blev inspelad tillsammans med en tjej så när något program utspelar sig i Linköping - titta på det för vi kommer vara med bakifrån hihi.

Efter det fikade vi på café M med Angelica och en tjej som heter Åsa, mycket trevligt men cafét stängde för tidigt, borde varit öppet till 22 juh! Angelica, min låtsas namntvilling (heter med Angelica Elisabeth) flyttar till Umeå - Umeå! Det är långt härifrån. Tyvärr missade jag hennes fest i lördags för att huvudvärken och tröttheten tog överhand, skit trist tycker jag, ville ju verkligen träffa alla....

Annars var vi på julbord i lördags hos Daniels mamma, var skoj, blev lika mobbad av Henrik som vanligt, quack quack, fattar inte hur han kan komma på så många ankskämt, han har hållt på i kanske 3 år nu och kört med olika ankskämt så fort han träffar mig...=). Imponerad över att han inte tröttnar dessutom....Igår åt vi mat hos mamma å pappa, lekte lite med Daniels nyinköpta Ipad. 

Jag älskar att vara hemma och idag har jag myst med katterna i flera timmar, det ÄR underbart! Nu är det dags att försöka plugga nån timme eller två. Skoj? - no way

Bye bye!       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0