Tiden...

Går alldeles för fort! Hur sjutton kan det redan vara torsdag?!! Vad hände med söndag, måndag, tisdag, onsdag?!! Den här veckan har jag inte alls hängt med =/. Dirty dancing går på TV just nu, för typ 239 gången de senaste månaderna. Patrik Swayzee dog = Dirty dancing blev en legendarisk film som måste spelas minst en gång i veckan på varje TV-kanal..

Promenad ute i det vackra vädret med ny underbar musik i mp3spelaren hann jag med idag, så otroligt skönt det var ute - och vackert i solen!

Nu minnsann ligger Muffins och sover lugnt och skönt i mitt knä, varför kunde han inte göra det klockan 05 imorse istället?! Nejdå då måste han vara uppe och leka och störa nattsömnen aka beautysleepen :P..suck katter :)
  
Min diet gick inget vidare, fick eksem av det som kliade som sjutton, verkar vara lite överkänslig mot ev ägg eller nötter som jag åt extremt mycket av. Jättetråkigt eftersom det gick så himla enkelt och bra. Nästan 5 kg försvann på bara nån månad (utan motion) men eftersom jag har börjat äta som vanligt igen = inte ett dugg vanligt då jag har festat flera ggr, ätit pizza i mängder och ett par kilo lösgodis hit å dit så har jag gått upp lite i vikt igen hah!! Men dem ska bort snart igen...Träningen börjar på måndag och då blir det hård träning i 1 månad, nån som vill hänga på?? *PLZ!!* Inte så smart att fråga här kanske då bara 4 st har min bloggadress hahaha, facebook is the shit ^^ 

Intressanta skivsläpp: Newton Faulkner - Rebuilt by Humans,  Pearl Jam - Backspacer.
Favoritvideo och låt på MTV för tillfället Owl City - Fireflies

En underbar romantisk och fin låt som jag får rysningar av att höra - varje gång!
Många fina (och mindre fina) minnen kommer tillbaka....  
Älskar Newton Faulkner
Synd att han inte blir känd i Sverige, skulle vara kul att se honom live!
 
 

BYEEEEEEE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0