Helg!

Idag är jag ledig och det behövs verkligen, har ajaj i ryggen efter veckans jobb, suck. Men idag känns det lite bättre, låg på spikmattan igår och efter det kändes det mycket bättre.  



Så nu har jag precis varit och postat brev, bland annat hyresavtalet och papper om CSN-lånet så nu är det fixat..Om ca 3 veckor flyttar jag alltså till Kalmar. Känns väl sådär, sjukt nervöst iaf men samtidigt lite spännande, blandade känslor verkligen. Mest jobbigt men hoppas det ändrar sig när jag väl är där! 

Vilket väder det är ute, storm juh! Cyklade med två tunga påsar på styret efter att ha varit och handlat på Hemköp, inte smart alls! Höll på att ramla av cykeln ett antal gånger när kassarna åkte in i hjulen och vinden pustade till sådär extra hårt =/. But I survived! *yay*

På tal om något helt annat. Igår fyllde morfar år och det firades hos honom i (skitiga?) ryd =). Grattis!
     


Idag ska det bli en lugn och mysig dag med Daniel, äta god mat (grekisk sallad, ostbricka), moffsa i sig kilon med godis och kolla på film, kanske spela lite wii, hur skönt låter inte det? Mycket skönt, helt AWESOME med andra ord!



BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0