Stop cryin´your heart out

Uppdatering om "The Big Adventure ;)" kommer vid ett annat tillfälle! Här kommer ett inlägg som publiceras lite sent, skrev det den 1:a juli!

1:e Juli
Jag verkligen måste ventilera om dagen D - devil´s day (okej överdrivet som satan men ändå) Idag har varit en såndära dag när ungefär allt går åt skogen(helvete), jag hatar den här dagen och den borde inte ens få existera, nästa år den 1 Juli här dagen 2011 ligger jag nedbäddad i sängen och rör mig inte ur fläcken. Så är det bara! Vaknade alldeles för tidigt och mådde lite illa, natten var inget bra alls men lyckades så småningom ta mig till jobbet. Går in till omklädningsrummet och ser att alla mina jobbkläder ligger i en stor fin hög - på golvet! WTF, vad gör mina kläder på golvet!? Mitt namn på skåpet har någon strykit över och skrivit sitt eget namn på lappen! På MITT skåp är ett megastort lås fasthängt. Tjejen är en ny person i personalen som jobbar i restaurangen..Jag blir skitirriterad och går upp och pratar med den ansvarige för restaurangen och undrar vad det är frågan om...Ingen vet vad som har hänt och tycker det är konstigt, den nya tjejen jobbar inte så kan ej fråga henne. Jag får ett nytt skåp, mycket finare dessutom, så då känns det lite bättre. Börjar städa första rummet, ska moppa under skrivbordet och på något sätt slår jag emot moppen mot kanten så att hela moppskaftet slår tillbaka i huvudet precis ovanför ögonbrynet. Fatta hur känslig huden ovanför ögonbrynet är? AJ! Iaf svär och är skitarg över att jag överhuvudtaget gick till jobbet. Hur ska jag klara av det här resten av sommaren? Ska bädda sängen och känner mig helt öm i armen. INTE smart att vara på blodtappen och tömmas på blod dagen innan när man har ett fysiskt krävande jobb, fick stå emot den irriterande känslan av ömhet i armen. Varmt i rummen på grund av elementproblem, svettas och är klibbig på hela kroppen. Ja ingen dag av njutning direkt...suck...Men annars gick dagen bra tills jag skulle plocka in vagnarna och lämna min pant - all pant borta!! Yes någon har snott min pant som jag samlat in som skulle gå till restaurangbesök i slutet av sommaren,  2 stora säckar - gone! Usch för den här dagen! Stop Cryin´ Your Heart Out, en vacker låt som peppar mig när allt är sugigt, älskar fortfarande Oasis!


Men till mer positivt tänkande. Veckan hemma har varit jätteskön. Bad i Viggeby, Grillfest och midsommarfirande, grillning med vänner hos mig, och guess what! Jag och Daniel har köpt ett Wii och har 51 spel, jepp skrev rätt 51 spel!! Wiiii :)  Och det ska spelas nu. Daniel, Mange, Robin och jag ska köra och inviga det ordentligt!

Tjo och Tjim  


Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer och spelar wii hos er i veckan :D

2010-07-09 @ 22:37:58
Postat av: Angelica

Absolut!! =) Kom hit närsomhelst :)

2010-07-13 @ 19:15:15
URL: http://angelicaelisabethlkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0