Las Vegas dag 10

Tog det mest lugnt vid poolområdet, solade och badade några timmar och vilade på rummet. På grund av värmen så orkade man inte ligga några längre stunder utan det var otroligt härligt att få komma in i ett luftkonditionerat rum. Poolen svalkade ungefär 0!!

Underbara säng *vill ha*                                      Sola och bada, utan pina colada

Jag, mamma och Robin grillade nere vid hotellets utomhus kök/grillområde. Det blev någon filé och veggieburgare till mig, tog sin tid men mycket smaskens! Åt i lägenheten för det var föööör varmt att äta ute! Vi gick till Dennys för att kolla mailen och äta efterrätt, efter den gigantiska efterrätten och all mat mådde jag lite småilla, var proppmätt efter maten och ville bara ha en liten efterrätt för att inte känna mig dum på grund av att jag lånade deras internet. Tog friterade pannkaksbollar med kanel och socker och glass för 2 dollar vilket är 16 kr och trodde jag skulle få en pyttepytteliten efterätt- såg faktiskt ut som det på bilden. In kom ett stooort lass med efterätt och så tycker man ju självklart att det är skitpinsamt att lämna så det var bara att tvinga i sig...=/ 3 kg senare, stinn som sjutton (haha) var det dags att göra iordning sig för ytterliggare en kväll på Las Vegas Boulevard!

Grilla är mys                                                    och efterätt på Dennys är gott 


SÅ på kvällen bar det alltså iväg till Las Vegas "strippen" igen. Denna gång var det mycket trevligare! Vi spelade ganska mycket på slots och jag vann, tadaaaaaaaaaaaaaaa 10 dollar *hihi* och dessutom så fick jag pengar av mamma att spela för så var mycket lönsamt måste jag säga haha. Kollade in Bellagiofontänen, en vattenfontän som rör sig efter tonerna av klassisk musik, häftigt. Vi såg ett låtsas vulkanutbrott med riktig eld och utanför Treasure Island såg vi en piratshow. För att ta sig till Treasure Island var man tvungen att ta tåg in till Lobbyn, gick alltså inte att gå dit! Kom hem ganska sent, vid halv 2 tiden till och med och det var ovanligt sent för oss som har haft en "snitt-tid" för läggdags runt 21 tiden =).

Fontänen utanför Bellagio                                Volcano Eruption at Mirage!

Nightlife in Vegas!


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0