Eeeey yo!

Idag är en seeeg dag! Är supertrött men det är ju inte så konstigt :). Igår var en underbar dag, var längesen jag hade så roligt! Först var Ellinor här och hon hade bakat kladdkaka så vi fikade lite och Daniel hjälpte henne med lite papper. På eftermiddagen gick jag till Anna och Kajsa där vi lagade jättegod mat och hade en fin, mysig tjejmiddag. Lite förfest där sen vidare till Andreas i Lambohov. Och den festen var helt suverän, roligaste festen på länge måste jag säga. Skulle faktiskt inte kunna bli bättre på något sätt. Jätteroliga människor, gratis alkohol *yay*, dans och bra musik. Och dessutom är det ju inte alltför vanligt med en hel hemmafest. Blev efterfest till klockan halv 7 så nu börjar det likna den gamla goda tiden =P. Brukar bli långa efterfester när Andreas är med så med honom har man aldrig tråkigt!

Jag och Andreas på HG för evigheter sedan :) *rock n roll*

Idag har jag och Daniel bara varit slappa hela dagen. På tisdag åker jag tillbaka till Kalmar, blä! Annars har veckan innehållit många fikadagar på stan, ett besök hos mamma å pappa och även lite läsning i competetive strategies boken, den är bättre än den andra boken iaf. Nu ska vi se om vi hittar någon film att kolla på! 

Tjo   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0