Have you been drinking son, you don't look old enough to me

I'm sorry officer, is there a certain age you're suppose to be, cause nobody told me...

Love Arctic Monkeys! De spelade på Way Out West i Göteborg förra året men åkte aldrig dit, men ångrar mig faktiskt inte så mycket för de spelade bara låtar från deras senaste album, och det är ju inte det albumet som är bäst =)



But they couldn't care less!

Har precis fått tillbaka affärsplanen och hemtentan och jag klarade båda, vilken otrolig lättnad! VG på affärsplanen till och med hur nu det gick till :) Så vem vet, snart kanske jag smäller upp ett hotell vid bergs slussar ;) (om det vore så simpelt). Men är verkligen supernöjd. Bara resultatet på PM:et kvar som kommer på tisdag eller onsdag sedan är första kursen helt avklarad. Underbart! 

Häromdagen var vi tjejer hos Charlotte och fikade rolig hemmabakad kaka och bara snackade hela eftermiddagen, var jättetrevligt, borde göra så oftare, bara umgås och inte göra nåt...

Så imorgon kommer Daniel hit! Ska bli sååå nice, vi har däremot inga direkt planer på vad vi ska göra men det ska bara bli kul att han kommer hit på besök..Kanske bio? ;) 

På måndag åker jag, Jeccs, Maria, Martina och Charlotte till ULLARED, hihi! Tänkte faktiskt skriva ner en lista imorgon på saker som jag behöver! Vi ska åka klockan 04 på morgonen hahah, vi ska vara först i kön, jätteviktigt enligt Martina som är en flitig besökare där och kan allt om hur man ska bete sig på stället, rena vetenskapen det där har jag märkt ^^  

 
  
Ska fortsätta frossa i kex nu! tj000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0