Up the morning, up up the morning

Jag har för tillfället världens lustigaste sovvanor. Kan verkligen inte somna på nätterna och det är ganska så frustrerande. Av någon konstig anledning så känns alla tankar så mycket viktigare och klarare på nätterna men direkt när jag går upp på morgonen så försvinner det viktiga som man legat och grubblat på hela natten. En sak som jag måste sluta med är att lyssna på MP3 när jag ska sova (men det är ju så mysigt!). I förrgår natt så lyssnade jag på Doherty (surprise!) och fick sån otrolig överskottsenergi så hade lust att hoppa sönder sängen eller springa 10000 varv runt huset, eller bara dansa som en galning, är ganska svårt att koppla av och somna då :). Tog till slut mitt förnuft till fånga och undvek det :)  Inatt lyssnade jag bland annat på Newton Faulkner och Oasis och då kom sånna där nostalgiska känslor upp när man började tänka tillbaka på sitt liv, på bra saker och mindre bra saker som kopplas till de låtar som spelas upp i öronen. Ett kolsvart rum med musik i öronen framkallar verkligen STARKA tankar och funderingar. Well well, inte blev jag något klokare för det, det ända jag blev var extremt mycket tröttare! Det är otroligt jobbigt att gå upp klockan 07 när man somnat vid 05.

What's the story, morning glory?


Det här med att jag skulle plugga hela helgen gick ju fullständigt åt skogen, 3 sidor läste jag på hela helgen HAHAHAHA!

Idag blev jag och Jeccs iaf färdiga med affärsinformatiken - vilken lättnad! Så nu slipper vi den :) I helgen kommer Daniel hit, very nice indeed!

Sleeping time för att vända tillbaka på dygnet! Ha det fint alla!! Tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0