De här sköna dagarna

har gått på tok för snabbt! Efter tentan kom mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte direkt till Robin där vi beställde pizza. Sedan blev det tv-spel, film och pokerspelande. Somnade vi 12-tiden och Robin räknade ut att jag då hade varit vaken i över 40 timmar i sträck, måste nog vara rekord faktiskt :)

I lördags åker vi ner på stan och shoppade lite kläder! 3 jeans (tack mamma å pappa) och 1 vinterjacka (finally) blev köpt! På kvällen firade vi pappa lite som fyller år på måndag(!), vi åt mat på CosmoBowl och spelade bowling, Robin blev segraren..:) Bowlinglåt nummer 1, spelades både i USA och igår i bowlinghallen :) David Guetta ♥ =party 2009-10 

Idag hann vi med en promenad runt Kalmar, blev en rätt lång promenad på 1,5 timme. Jättehärligt väder var det ute!  Sedan åkte mamma å pappa hem och jag åkte hem till mig! Nu ska jag prata med Daniel på Skype och sen dags att laga lite mat och sätta mig med en genusuppgift om jag orkar, det märks! 

Ser fram mot Halloweenfesten i Linköping, vi blir 50 personer i en lokal i stan, gratis snittar och bål *yippie* Ska bli så ruskigt kul att träffa mina saknade vänner i Linköping! =) 

Hejja!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0