Kass

Igår var en allmän kass dag, var irriterad och nedstämd över allt och de främsta orsakerna var på grund av affärsplanen och för att jag förlorade en freeroll på pokern som jag låg först på i 4 timmar - BLÄ. Jag fick en flush med kung högt på floppen - gick all in, han som jag förlorade i stort sett alla marker mot fick en flush med ess högt på sista kortet, usch, sånt är döirriterande! Sedan var det problem med affärsplanen eftersom vi är 5 som umgås nära och vi bara fick samarbeta 2 och 2, i början skulle jag samarbeta med Maria men sen ordnade sig allt och jag ska istället samarbeta med Ida från klassen eftersom vi båda ska till Linköping så alla fick någon att samarbeta med =). Låter som mellanstadieproblem men det är faktiskt jättejobbigt när det blir så!! Ingen vill ju liksom känna sig utanför eller skriva en affärsplan helt själv, lite avlastning måste man ha! 

Idag känns det bättre, har suttit på bibblan några timmar med PMgruppen och sen i skolan med Jessica för att lösa excelproblemen, gick grymt dåligt hehe :P Men när jag kom hem fick jag ett handskrivet brev från Daniel som genast gjorde mig på bättre humör :) Längtar verkligen hem, ska bli så skönt att få vara hemma nästan en hel vecka!

Nu ska jag bara kolla på TV och inte göra något under ett par timmar, sedan är det dags att skriva lite mer om genus (blä). Som vanligt så handlar allt mer eller mindre om skolan, i november däremot blir det en tripp till Ullared för att hälsa på han Morgan *hihi' Martina är redan peppad och har skrivit en lista med över 30 prylar som hon ska köpa, jag kommer inte på nåt just nu utan kommer nog snarare bara plocka ner de saker i kundvagnen som är snygga eller verkar bra att ha!

Bye bye :)    

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0