Alla är vi stjärnstoft från himlens atmosfär...

alltså är vi alla små levande stjärnor. Det var ungefär det vår 2 timmars föreläsning handlade om idag...och om stenar, kristallstenar och stenar som luktade olja, ja. Delkurs 2 är igång med bland annat ett fokus på hållbar utveckling. Hoppas förläsningen känns lite mer konkret imorgon så att man vet vad man ska börja plugga på! Idag har vi också suttit med exkursionen i vår lilla grupp. Den kommer att vara måndag-onsdag. Vi ska vara festivalklädda och framföra en sång och spela teater där vi får in fakta om hultsfredsfestivalen, fy vad hemskt, hatar teater och speciellt att framföra den inför alla människor i en stor aula...Men resten av resan tror jag kommer bli rolig, 3 dagar runtom Småland, Astrids Lindgren Värld, Smålands skärgård, Emmaboda, Hultsfred, Oskarshamn, Västervik, Stensjöby m.m kommer få besök. Vi betalar 300 kr och för det får vi alla middagar, luncher, frukostar och fika + 2 stugnätter och all transport. En utekväll på Harrys ingår med så ska nog bli trevligt :) 



Nyss var jag med Robin och storhandlade på Maxi och nu ska jag spela betapet! Har kommit in i en sån period igen, eller ja har spelat i 2 dagar iaf och nu blir den tredje, så det kan nästan räknas som period. 
        


Igår natt hade jag världens hemlängtan! Men nu känns det lite bättre!

Har fått en kampanj från Buzzador - artiklar till ansiktet, läppbalsam, fuktkräm och handkräm, hoppas verkligen jag kommer med! =) 



BTW festen hos Jessica var jätterolig, men damn Charlotte som hade med sig Mojito och tuttifruttishot som hon bjöd bort, haha :) Stackars Jessica jobbade dagen efter, att vara serviceinriktad samtidigt som bakfyllan är som värst är ingen bra kombination har jag lärt mig...:P Jag var i alla fall hemma och slappade *pjuh*  

Som sagt, betapet! Tjosan!         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0