Hela Kina utanför min dörr

...verkar det som.. I min korridor är det världens fest just nu och hela världens kineser verkar vara här, fan va många de är och vad de skriiiiiker! Och att de sjunger karaoke gör ju inte saken bättre. Däremot var det en kille, Chen faktiskt som sjön Livin´on a prayer, och det lät faktiskt hyffsat. Åh nooo, nu försöker en svensk kille lära de svenska ord =(  Men i övrigt så är jag inte så munter för tillfället, jag måste plugga och försöka koncentrera mig men det går inte i det här oljudet *bitter*.

 

För såhär är det, jag har drygt 1000 sidor att läsa ut och memorera tills om 2 veckor då tentan är. Böckerna är CP-stora och på asjobbig engelska så det här är inte ett dugg skoj :( *tycka synd om mig själv* Dessutom ska jag skriva en pm på 6 sidor där mitt ämne blev Hultsfred - musik i fokus(!) och hålla en muntlig redovisning på 20 min, och utöver det ska vi åka runt i småland (där vi ska guida runt klassen i Hultsfred) i 3 dagar så vet inte när jag ska hinna läsa, suck! Jag förstår att ca 60% hoppar av!!!!



Tur att klassen, staden och lärarna är bra annars skulle jag iaf inte stanna en sekund till =P. Gillar Christer, hehe, han är en lagom flummig lärare. Igår undrade han om vi alla var sjukligt depressiva eller bara väldigt trötta...Han bad oss att stå upp och hoppa lite för att sedan dela in klassen i 2 delar för att sjunga kanon, vem kan segla förutan vind och row row row your boat var två av låtarna som sjöngs, lät ganska fint ehum ^^   

Ganska nyligen kom jag hem från Robin, pizza och film var det som gällde där! Såg en film som heter Moon och käkade världens onyttigaste pizza men vadå, det är ju lördag =). Nästa vecka kanske mamma och pappa kommer ner och veckan efter det kommer Daniel hit! 

Moon 


Nu ska jag se klart en film, någon arméfilm sen hoppas jag att de lugnar ner sig lite så jag kan börja läsa igen!

Hoppas alla har det fint :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0