21 september 2010 = Daniel och Angelica 9år! =)

Jag är så glad över att vara hemma igen. Bara att vara hemma med katterna och mysa är så otroligt, jaa mysigt :) Den ständigt gnagande känsla av oro i kroppen borde däremot försvinna, bara jobbigt. Nej jag kommer inte klara tentan, och det suger. All tid har gått åt till att gå på föreläsningar, sitta i grupparbete, laborationer, affärsinformatikuppgifter, redovisningar,  seminarier, utflykter m.m och när jag väl är hemma är jag helt färdig. Jag har däremot hunnit läsa igenom några sidor (typ 300 av 1500). Självklart har jag en översikt över det som jag läst men jag kan verkligen inte svara på några frågor om innehållet. Fick se en gammal tenta från förra året och av 20 frågor kunde jag 2 frågor och det var de frågorna som var enpoängsfrågor (haha!). Så resultatet kommer väl bli 2 poäng av 84 poäng antar jag =P. Så det blir helt enkelt till att satsa på omtentan...^^

Avspeglar mig för tillfället :)
 











Snart är det iaf biotajm och restaurang med Daniel! Och det är himlans mycket trevligare!


 9 år! Tänk vad tiden går undan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0