Abstinens

Jag har världens konsertlängtan för tillfället, var ju evigheter sen senast! Får lindra det genom att kolla på youtube. Både Wilco och Pearl Jam kommer till Sverige men bara till Stockholm...=/ Blir så omständigt att åka dit för bara några timmar, damn! Men de som jag helst av allt vill se för tillfället är Kasabian, de är ju bara för fantastiska så måste verkligen gå på en konsert med de :) Men de verkar mest rikta in sig på resten av världen förutom Europa under det närmaste halvåret :P Gillar dessa två akustiska versioner lite extra just nu:

Serge i Kasabian

Och så hela Kasabian:

Igår var en ganska jobbig dag, redovisning och opponering men det gick galant! Vi fick väldigt bra respons både från lärare och elever "Avslappnade men samtidigt väldigt professionella". Känns ju bra att höra att man ser  avslappnad ut när man i själva verket är skitnervös :). Förutom detta fick jag reda på att jag fick VG på ledarskapstentan, så allt går så bra som det kan! Däremot när vi skulle sitta med fältarbete försvann all energi så de timmarna var verkligen jobbiga speciellt eftersom tiden bara gick och då vi verkligen inte kom någonstans! Men kommer nog gå bättre efter julen sen :)

Häromdagen var jag ute med Jeccs på Harrys och vi pratade om allt och inget i flera timmar, var jättetrevligt och hoppas det blir mer sånt nästa termin! Annars har vi varit hemma en del hos Maria de senaste dagarna för att påbörja tänket med c-uppsatsen..!
  
NEDRÄKNING 6 dagar kvar tilll Paris :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0