I started something I couldn't finish

I helgen var Daniel här (mycket trevligt) och vi planerade inför Paris resan, bara två veckor kvar tills vi åker! =) Ska bli riktigt skoj att hitta på något och komma ifrån Sverige några dagar. Vi kommer hem dagen innan julafton, sedan är det fullt upp med allt julfirande så mitten av december och framåt kommer vara bäst!

Den här kursen har hittills varit riktigt slapp faktiskt (!) Bara skrivit ett arbete och imorgon ska vi börja på fältarbetet för att försöka hinna klart så mycket som möjligt innan jul! Om två veckor är det tenta, men känns som man redan kan ganska mycket på den här kursen så det är chill :)

Jag har börjat leta ämne till C-uppsatsen, riktigt svårt att hitta ett bra ämne att skriva om. Ska ansöka om stipendium från Sida för att få skriva den utomlands men det är verkligen stenhård konkurrens..Fick hjälp från Kajsa med ett jättebra ämne och blev helt såld men när jag sedan gick in och läste om Guatemala blev jag riktigt tveksam, verkar inte vara ett bra land för turister direkt! Typ världens farligaste land!! Otur för var verkligen ett klockrent ämne!! Vågar man ta risken? Dunno! Så bara försöka hitta ett nytt ämne antar jag...Förslag nån? =)

Älskar(!) The Smiths

Så är det med allt...Tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0