Saknar! =(

...mitt hem så otroligt mycket, de här dagarna har varit ganska jobbiga med hemlängtan, så därför åker jag till Linköping imorgon efter seminariet, så får det bli! Jag kommer missa lite i skolan så får väl lite dåligt samvete men samtidigt så är det här den enda individuella veckan sedan börjar grupparbeten igen så då måste jag vara här...får helt enkelt ta kompletteringarna...=P Annars måste jag vänta till slutet av april innan jag kommer hem och det går inte!!

Är precis hemkommen från musikquiz och det gick väl kanske inte så jättebra direkt! Håller ju inte direkt samma standard som i Linköping, väldigt b musikquiz men det funkar, bara för att göra nåt tillsammans med tjejerna :). Men tycker att de skulle kunnat anstränga sig lite bättre va!! Alltså anordnarna för quizzen, inte vännerna ;). Temat var sämst btw, världens tråkigaste musik - svenskt 80-tal, BLÄ!! Det finns verkligen ingen sämre musik än svenskt 80-tal...eller hur? Jag gillar 60-tal, 70-tal (internationell musik) och några musikgrenar på 90-talet och några på 00-talet men svenskt 80-tal, finns det ens nåt bra med det? Kanske Ebba grön då...men det är det enda jag kommer på =P

Imorgon kl 09 är det möte med företagsekonomiläraren och sedan som sagt seminarie. Efter det blir det att sitta på tåg i ca 3,5 timme! Ser verkligen fram mot att komma hem! :)

Igår mådde jag inget bra på morgonen och förmiddagen men när jag mådde bättre tyckte jag så synd om mig själv för att jag var tvungen att plugga så åkte till maxi och Lidl och köpte stört mycket godis och kex och bullar och allt möjligt sött, så nu sitter jag och fortsätter mumsa i mig allt gott :) Lidls turkiska peppar och vita choklad är så gott!!!

Dags att göra i ordning mig för sängen

Ha det fint alla!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0