Framtidsplaner

Idag träffades gänget på biblioteket för att skriva klart redovisningen till imorgon sedan gick vi och åt lunch på ett fik. Efter det gick jag och Jeccs på stan för att hitta något lila att ha på sig till festen nästa helg. Jag hittade en topp och ett par örhängen och så tänkte jag köra på lila nagellack och ögonskugga, blir perfekt! 

Vi diskuterade dessutom C-uppsatsen, haha är ju 2 år kvar men ändå, bra att vara ute med planeringen i god tid =)  Vi är jättetaggade på Karibien, Latinamerika samt Florida. Pratade om att kanske skriva om baksidor med turismen, såsom sexturism, drogturism, tiggeri m.m. Eftersom vi ska läsa Ekonomi så vet vi inte om ämnet blir godkänt men borde fungera, vi ska iaf ta kontakt med Annelie, programansvarige och diskutera det. Måste ju börja spara ihop pengar isf, så då blir det 2 somrar med mycket jobb! 

När vi pratade om utomlandsresor blev jag jättesugen på att åka iväg någonstans, egentligen mest på grund av värmen. Vilket ställe som helst skulle fungera bara solen lyser och det är varmt!!

Snorkling i Egypten för ett par år sedan:

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0