Lyckad helg!

Det var så jäkla kul igår :) Jag och Jeccs började förfesta hos henne vid 14-tidenoch började fixa iordning oss. Vi gjorde 2 rosa pantern drinkar var och det är såååå gott, smakar ungefär som världens godaste milkshakes. Vid 16-tiden gick vi vidare till 25-års festen men när vi väl kom fram så kom vi på att vi glömt presenten, haha! Så tillbaka igen för att hämta den...Sedan var det mat och vin och mycket prat. Vid 22-tiden åkte vi in till krogen Sandra och det var jättekul, flera olika dansgolv för alla smaker. Det var dansbandskampenkväll så banden som spelade på dansbandskampen var där. Jag såg Willez lite men efter fem minuter fick jag nog och gick till partybandet dansgolvet istället :). Vi dansade som galningar hela kvällen och vid 03-tiden var jag hemma, efter en lång promenad i högklackade skor så mina fötter gör skitont! Som tur var så var Daniel lika underbar som alltid och pratade med mig hela vägen!

Det var dyrt inträde 220 kr, men som tur var fick jag gå in gratis, yippieyay :) Känns jättebra idag att man inte brände så mycket pengar, för tycker aldrig att inträde till krogen är några roliga utgifter...Verkligen money for nothing ungefär :) Så en otroligt lyckad kväll med massa roliga människor! Tyvärr så glömde vi ta några bilder men hittade den här bilden från facebook iaf men med dålig kvalitet, men whatever! :)



Snart sovdags, imorgon börjar helvetesveckan...:( tj0!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0