Otroligt bra!

Guess what, jag är tillbaka i Kalmar och skolan har satt igång stenhårt igen. Hade tenta idag och jag vet inte hur den gick flummade på som sjutton så kanske prickade man in något av det han sökte. Igår lämnade vi in artikeln för partnerföretaget och på fredag blir det stor redovisning och opponering. Men så nu till det bästa av allt, jag klarade förra tentan!!!(tack Daniel som hjälper mig med plugget). Inte ens långt ifrån VG, är så lycklig att jag slipper göra om tentan eller komplettera den! Det ska jag fira med att åka och handla, ska handla jättegoda grejjer och verkligen bara krypa ner i sängen, kolla på TV och äta massa godis, för idag har jag INGA krav på mig whatsoever :)

Det är väl ungefär så det ligger till.

Måste säga att det var underbart att vara hemma under "jullovet" blir som en slags rehabiliteringssemester från all stress när man kommer tillbaka till Linköping, men nu är man här igen. Vill att schemat för kursen ska komma upp så jag kan kolla om det finns några tillfällen att åka hem, längtar redan :).

För övrig så har jag suttit i fejd med king.com, de är idioter och vägrar svara på mina frågor, de svarar bara att de inte får ge ut några uppgifter om hur de arbetar osv. BLÄ! Annars så har jag blivit beroende av att göra en fotobok, är riktigt kul och tiden svischar förbi fort som bara den. Ska bli en fotobok med 100 sidor med lite resor,
fester osv från 2007-2010, riktigt skoj. Nu är det jättefint väder ut, vintern kan vara bra fin ändå. Här är en bild som Daniel har tagit, finaste bilden någonsin:










  















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0