Munken in the Park

Har varit en superb vecka! :) Tess inflyttningsfest i helgen var jätterolig och detta förde även med sig ett par evenemang om ca 2 år, ostfondue och ostronkväll, inte alls fel...måste ju ha lite att se fram emot när livet går mot dystrare tider :). Utgången till Harrys blev gratis även denna gång och det passar en fattig student alldeles utmärkt!  

Min kusin Kim fyllde 15 år, 15 år(!) så det firades i Lambohov med släkten.

Jobbat lite både på Scandic och i världsbutiken. Faktiskt ganska mysigt att stå i världsbutiken, mindre mysigt att städa hotellrum på scandic men det fungerar det med :) Lite otur i schemat bara då jag missar mina bästa arbetskamrater varje gång *buhää* 

Igår var det musikquiz, ett härligt gäng som samlades på Harrys, men dessvärre vann vi inte denna gången heller! pfffft....men nästa gång, då jäääävlar.....:)

Sprang runt på stan häromdagen med Daniel, Rikard och hans lille son Arvid för att kolla på en väska till mig, hittade en som var schysst...behövde verkligen en ny då den andra är helt förstörd! Vi käkade glass på bosses - så gott, och handlade lite mat vid marknadsstånden på trädgårdstorget sedan åkte vi hem till oss. Där spelade daniel och rikard spel, medan jag och arvid kollade på massa barnprogram, men ett program var lite läskigt så då vågade han inte kolla längre, hehe söt han är :) 

Idag har jag verkligen slappat hela dagen, tagit ett långt bad, legat ute i solen och läst en bok, spelat spel. Snart kommer Kajsa hit, vi ska ta en promenad till stan, kanske blir det en glass på bosses? ;) Sedan blir det quiz på NH! Låter som en skitbra kväll i mina öron. Imorgon ska jag jobba till 15.30 sedan ska jag och Daniel till NKPG och förhoppningsvis hinna med ett besök på Visualiseringscenter, sedan beställa kinamat från SpicyHot och äta det under Munken in the park där Stefan Sundström, Markus Krunegård och Soundtrack of our lives ska spela hela kvällen, hur kul låter inte det? Där ska vi även möta upp lite fler vänner!

På lördag är det jobb till halv 4 sedan fyller Tärääääs 25 år så då lär det bli en spännande fest, hon har hyrt lokal och allt och mycket nya människor som man kan mingla runt med ;) Sommaren fortsätter precis som önskat..

Jag och Daniel har även hunnit med en (halv) frisbeegolfrunda, men vi hann inte med hela den här gången, men vi hittade en frisbee som någon kastat bort så nu finns det 4 st här hemma...:) 

Dags att laga käk, tjosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0