Carry on up the morning

Hallå hallå!
Snart är det dags att bege sig till skolan. Vaknade tidigt idag, kl 06.00 så har hunnit med en rejäl promenad, frukost och lite tv-tittande. Såg soluppgången när jag var ute och gick, var riktigt vackert! Det blir nästan en liten magisk känsla när man ser solen gå upp vid havet samtidigt som fin musik spelas i mp3 spelaren...:)

Annars har väl dagarna sett ut så här:
Fredags: Föreläsningen inställd - läraren utbränd, så vi åkte in till stan och kollade lite på kläder och tog en fika istället.

Lördags: Daniel kom hit! :) Fick jättefina sommarörhängen och MarioGodis! Hur söta som helst. Gick och handlade, käkade lunch och åkte till Robin där vi lagade middag och såg på film, bland annat Black Swan - den var bra! Gillar Natalie Portman och dessutom är hon veggie :).



Söndags: Slappardag!! Vi sov länge och spelade lite spel på Ipaden sen var Daniel tvungen att åka hem vid 18 :(

Måndags: SKITDAG! Fick reda på att jag måste betala tillbaka på skatten, att den här kursen kommer suga lika mycket som förra kursen och att Robins bil har blivit sönderslagen IGEN! Fönsterrutan inslagen den här gången.

Tisdags: Sitter i skolan och påbörjar rapporten som vi ska skriva. Åker och handlar med Robin...Trött så somnar vid 19.30 :) 

Vad jag ska gör den här helgen vet jag inte, lite beslutsångest. Jessica ska åka till Norrköping så skulle kunna åka med henne dit och sen hem till Linköping i helgen, men det blir ganska dyrt iaf och betydligt krångligare än att ta tåget direkt till lkpg, så vet inte hur jag ska göra...=P

Nu är det dags att fixa iordning sig inför skolan, lär väl komma hem vid 18 tiden någon gång...Tjii

Lite gammal musik från Arctic Monkeys:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0