Heya

Var visst ett tag sedan jag skrev något, hela 2 veckor till och med - tiden går undan :) En anledning till att jag inte skrivit är att min internetuppkoppling har börjat strula så jag tappar uppkopplingen ungefär var femte minut vilket är otroligt frustrerande, men den främsta anledningen är att jag har så mycket att göra i skolan så jag finner varken tid eller ork till att skriva i bloggen. Men det är inte mycket som har hänt här, är ju tillbaka i Kalmar igen..Veckan här har i stort sett bara handlat om plugg - blä! Börjar känna mig väldigt trött på det här och motivationen är på noll, det blir liksom aldrig en enda lugn stund! Men bara 3 månader kvar sedan är det sommarlov!! Underbara sommarlov! Har tagit tag i ena kompletteringen eftersom jag var i Linköping under ett seminarie, bara en till komplettering sen är jag ifatt igen.

Jag har sökt in till några kurser till sommaren på distans, bland annat kriminologi och vittnespsykologi, hur intressant låter inte det? =)

Imorgon klockan 08 ska jag träffa Sara vid skolan och vi ska gå till Charlotte för vi ska vara hemma hos henne och skriva på arbetet hela dagen.. Och precis så kommer resten av veckan se ut, förutom på fredag då det är redovisning..Jag gillar inte att allt är på engelska, det blir så mycket dubbelarbete då, sedan gillar jag inte att redovisa på engelska och svara på frågor, men samtidigt är det väl bra att man lär sig lite mer avancerad engelska kanske...

Jag hoppas en god natts sömn gör att allt känns lite lättare imorgon, vissa dagar kan verkligen kännas så tråkiga. Kanske för att vi hade en 3 timmars föreläsning med en lärare som bara suckade hela föreläsningen och verkade skituttråkad, värsta föreläsningen i hela mitt liv, skulle kunnat somna 1000 ggr om =P. Nej dags att försöka sammanfatta några sidor i mowforth boken = huvudvärk! Men nu till något som inte ger huvudvärk: 

tj0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0