IAmSam

Det har gått många bra filmer den här helgen, bland annat den sista färden och IamSam :). Verkligen sevärda!
Soundtracket från IamSam, fin låt ursprungligen gjord av Beatles


Nu märks det att det börjar bli vår! Igår var det ju jätteskönt ute så vårjackan åkte på och till och med det kändes för varmt, underbart! Idag har jag ägnat hela dagen åt att städa och slappat och lyssnat på musik på höög volym, hoppas jag störde grannarna jättemycket och att det verkligen hatade musiken :) ..

Jag förstår inte varför så många ogillar söndagar, jag tycker i alla fall det är en jättebra dag! Ett slags lugn hinner infinna sig olikt de andra dagarna...^^ Well, nu ska jag sammanfatta lite i en bok och sedan äta tacos (som vanligt) :)

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0