And heaven knows I'm miserable now

Sådär nu har jag haft mina tycka synd om mig själv, tveka på allt dagar och nu är det dags att ta tag i saker och vara glad igen :). Jag menar hur ledsen kan man vara när man tar en promenad i ungefär världens skönaste väder, och hur ledsen kan man vara när man lyssnar på smiths, det går ju liksom inte :). Men tycker bättre om tycka synd om mig själv dagar än hata mänskligheten dagar för att de är så grymma och förstör för allt och alla, för med tycka synd om mig själv dagar har jag chansen att själv kunna påverka...känns liksom inte lika hopplöst då =P Men om 50 minuter så är det dags att ta tag i pluggande BIG TIME men först blir det käk och en till promenad!  

Blev lite bilder under förra promenaden men kameran dog efter 5 bilder =/





Smiths *glädje?*



See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0