When your sparkle evades your soul

Hejjjee

Precis hemkommen från Berga. Som vanligt sitter vi hela dagarna och skriver artiklar, så mycket variation i livet existerar inte...Fast idag var det en liten extra bra dag för Marie hade med sig världens gulligaste små semlor och bjöd på och Charlotte hade bakat jättegod kladdkaka som mer påminde om chokladfondant, så världens ätardag blev det :) Imorgon kommer bli en stressig dag eftersom vi har jättemycket kvar att skriva men det är bara att stå ut!
I helgen kommer i alla fall brudarna bus hit ;) det vill säga Cecilia, Lina och Therese! De ska bo hos mig hela helgen *haha* Ska bli otroligt intressant hur det ska gå ihop sig men det löser sig nog på något sätt! På fredagen ska vi i alla fall ut och äta på restaurang och på lördag ska vi på stan och sen gå till Jessica på förfest och efter det blir det krogen och konsert med Björn Rosenström. Mycket trevligt!

Haha kolla på den här supergamla bilden på Cissi, Tess och mig! Kan inte minnas när den är tagen :)


Jag håller ju på med en fotobok, och fatta hur sinnesjukt frustrerad jag är just nu! När jag skulle skicka in boken i förrgår och använda mig av krediten som jag köpt så visade det sig att jag tydligen gjort boken i FEL format, FFS! Jag hade gjort boken i formatet Prestige kvadrat men krediten gäller för Prestige A4 så det var bara att börja om på allting igen. Hittills är 30 av 100 sidor färdiga. Usch då! Detta kommer ta en evighet....
Nu ska jag bara slappa och kolla på TV, ska förhoppningsvis hinna med att sitta med fotoboken lite och kanske till och med orka att ta tag i att svara på lite instuderingsfrågor. Och i bakgrunden lyssnar jag självklart på lite skön musik, som Counting Crows som ljuder i högtalarna just nu :)  


Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0