Danger, danger

Promenad - check
Frukost - check
Målat naglarna - check

Kvar att göra:
Duscha
Läsa 1 kapitel i Consumer Behaviour
Fixa i ordning mig
Ta bussen till Smedby till Sara
Äta Tacos
Dricka vin
Kolla på Eurovision
Kanske utgång?

Ja, det blir en bra lördag. Förresten under min promenad blev jag attackerad av en stor kanadagås, måste sett ganska roligt ut när jag sprang panikslagen och gåsen jagade mig, vad läskigt det var, den väste åt mig, var skitförbannad och attackerade mig, men den hade små bebisfåglar att beskydda så jag förlät den. Och häromdagen såg jag en huggorm i en tunnel,  och den var inte heller glad, det är en farligt stad det här :)
 
Då är det eurovision igen då, vi ska satsa pengar ikväll och den som satsar på rätt person vinner pengarna, dumt att jag inte har nån koll på vilka låtar som är med, det är svårt att bara lyssna en gång på typ 30 låtar och sen bestämma sig för den bästa låten så kommer ju inte vinna ikväll =). BTW är det olaglig att spela om pengar? När går gränsen för gambling? *oops*
 
Om den här låten skulle varit med skulle jag rösta på den =)
 Eddie Vedder, Pearl Jam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0