Time after time

Min tid räcker inte till, så är det bara!! Jag önskar verkligen att vi skulle ha 1 vecka extra innan skolan slutar, förstår inte hur jag ska hinna med allt. Och samtidigt vill jag ju inte bara sitta hemma och plugga hela dagarna, det orkar jag inte!! Så därför gör jag andra saker och försöker förtrycka alla jobbiga känslor som är kopplat till det där dåliga samvetet..fy ja! Så idag har jag hunnit med att simma och varit hos mamma å pappa å käkat grymt god middag :) Igår var Cecilia här och vi gick spåret och var hemma hos mig och snackade massa strunt, i förrgår en tripp till mormor och Roland, ja det är väl så veckan sett ut på ett ungefär..

Imorgon ska jag besöka världsbutiken en sväng, sedan ska jag och några vänner äta buffé på BK och efter det blir det krogen Villervalla som får sig ett besök av oss, skulle spela nån trubadur, låter ju inte helt fel :). På lördag blir det simhallen och på kvällen grillfest och fest! Så kommer bli en toppenhelg :) Nu ska jag försöka läsa igenom lite papper om revenue management, imorgon ska jag nog ge mig på juridiken och söndagen blir nog helt tillägnad konsumtionsbeteende, måndag human resource management, tisdag seminarium och redovisning och på onsdag 15hp tenta...ja det låter som en bra plan det ^^


Gonatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0