Update - back in Kalmar

Nu är man tillbaka i Kalmar efter en underbar vistelse i Linköping. Känns faktiskt riktigt tungt att vara här igen, längtar verkligen hem redan - 1 månad kvar sedan är det sommarlov!!! Den senaste veckan i Linköping har jag hunnit med en hel del. Jag har bland annat simmat 3 gånger i simhallen, ena gången med Daniel! Det är så skönt att basta och bada bubbelpool med :). Jag och Anna tog en pluggdag och satte oss i universitetet, sedan gick vi till stan och hälsade på Kajsa i världsbutiken och efter det träffades jag och Cissi och fikade scones och te på chocolat. Lite middag med föräldrarna, lekt med kissarna ch gått en del på stan..Har haft fullt upp och det gillar jag, men hann ändå inte träffa alla som jag ville träffa...

I lördags var det valborg, det firades hos Lina med grillning och efter det kollade vi på elden och efter det blev det Harrys - en jätterolig dag förutom att jag tappade mitt körkort *duh*!



Idag ska jag försöka ta en promenad och ska verkligen försöka plugga! Hämtade tillbaka tentan nyss (den som jag var 100% säker på att kugga på), men fick 3 poäng från VG - damn!! Lyckades flumma på tillräckligt bra på de frågorna som jag hade 0 koll på..*pheeew*.
Ha det fint! hejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0