Och själv stod jag där med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick

De här dagarna har varit nice!! Vädret är ju helt fantastiskt, så igår låg jag, Jeccs och Maria vid stranden som ligger precis vid mig och pratade i flera timmar. Det var ju egentligen meningen att vi skulle ligga där och plugga men det gick väl sådär, så mycket roligare att prata om annat istället. Brände ryggen lite, men känns bättre idag..Idag cyklade vi till Jessicas föräldrars kolonilott och satt där och pluggade juridik..det gick väl okej, och imorgon innan föreläsningen gör vi ett till försök.


Underbara sommar

Vi har börjat en ny delkurs - consumer behaviour och det trodde jag verkligen skulle bli intressant och lite lättare, men lika flummigt som allt annat. Vi har fått sjukaste uppgiften, ska skriva en analys på 10-15 sidor där vi ska "stalka" en väns vän under 6-8 timmar för att se hur denne konsumerar sedan ska vi analysera deras shoppingbeteende genom att använda oss av några modeller osv. Hur larvigt som helst tycker jag, för det första känns det dumt att följa efter någon på stan och ta kort och intervjua, för det andra är det sjukt att man måste tvinga någon shoppa i flera timmar för att man ska kunna få ihop tillräckligt med material till arbetet :) Snacka om att lärarna har makt över en, de kan ju säga att man ska göra vad som helst och vi har ingenting att säga till om....=/ 

Efter den första juni pratar jag och Jessica om att ta en sista minuten resa - iaf om priset är det rätta! Skulle vara grymt, att efter allt slit bara få koppla av och ha roligt under en veckas tid :) Var ju ett tag sedan man var på charter...Flest sista minuten resor finns det till Turkiet och Alanya. Jag och Robin var ju där för några år sedan, vi betalade 998 kr för en vecka med boende + att vi åkte från Norrköping!! Ingen dålig deal där inte  :) 



I helgen var jag hos min bror, vi lagade potatisgratäng, bearnaisesås, en god sallad och quorn för min del, blev fantastiskt gott och sinnesjukt onyttigt (5 dl vispgrädde i potatisgratängen + bearnaise)  *me like*. Robin laddade ner Sims Medieval så då blev man beroende av det, har det på min dator nu med :). Snart ska jag ta en dusch, men först blir det nog en promenad...sedan försöka göra klart sammanfattningen för Ng, om Revenue Management. Nästa vecka åker jag till Linköping - yay!! =) 

Winnerbäck ÄR sommar
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0