Vinterljus 2011 Linköping

Nu är jag tillbaka i Kalmar igen efter en helt fantastisk vecka i Linköping! Hann nog med det som jag ville hinna med :) Tjejkväll hos Lina, pizza och film med Cissi, musikquiz på Harrys, musikquiz med familjen i Lambohov, en helkväll med kortspel och vintermys med Daniel, julmarknad i Gamla Linköping, promenad kring stångån för att se vinterljusen och massa mys med katterna, så har varit helt perfekt =) Och det bästa av allt INGET plugg! Hade nämligen räknat med omtenta i kalkyleringen och internredovisningen och därmed behöva plugga hela veckan, men jag klarade den(!) så därför har jag tagit lite välförtjänt semester ett tag!

Tog inga egna bilder så har lånat dessa från facebook, jättefint:



Förra årets nyårsljusshow! Sweet ^^
 
Men nu är jag tillbaka i Kalmar igen och imorgon börjar grupparbetena och det är även dags att börja läsa till tentan som är om lite mindre än 3 veckor...Men det känns lugnt, inte alls lika tungt som det brukar, dels känns det som man kan en del redan, läste ju ungefär samma kurs förra året så tror man har lite försprång ändå, dessutom ska tentan inte vara alltför svår har jag hört och förutom detta så är det ju bara 3 veckor kvar tills vi åker till Paris! Så allt känns sooooftischh....

Och så en låt

CHEERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0