Snart är juli över

Att tiden går för fort är något som gör mig riktigt ängslig. Jag vill inte att sommaren ska ta slut och jag vill verkligen inte att skolan ska börja igen och att den långa, deprimerande vintern ska komma. Hösten är helt okej, kan till och med vara mysig - men vintern, gaaaaaaah! Så i övermorgon är det augusti då, damn vad fort det har gått! Har varit borta 2 månader och en vecka från skolan, helt galet! 1 månad kvar.

Idag är jag ledig från jobbet och idag är en av de få dagar jag faktiskt bara är hemma och inte gör någonting! Kände att jag verkligen behöver en sån här dag. Det är ju rätt skönt att vara ensam, när man själv får välja ensamheten. Om man inte får välja den är den bara jobbig och frustrerande...:P    

Ikväll ska jag till Anna och vi ska laga någon god mat. Hon har flyttat in till stan så ska bli kul att se hur hon bor :). 

Good times!

Imorgon ska jag till mamma, pappa och Robin och vi ska kolla på OS-invigningen. Har hört att Arctic Monkeys spelar på invigningen så det måste ju bara ses!
På onsdag är det den traditionella skänningemarken som får sig ett besök!
  
Och så en till härlig låt som är en sån låt som man vill dansa till och M83 var helt magiska på Hultsfredsfestivalen. Jag gillar musik som är lite drömsk och vacker :) Sen är det grymt att saxofon kan låta så bra i denna typ av musik!

M83 på Hultsfredsfestivalen:


Igår var vi och firade min morfar! Återigen GRATTIS på födelsedagen! :)
That's all for now folks! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0