Cissibesök & Metallica Plectrum

Tjena hallå
Då har man gått i skolan i lite över en månad. Tiden på hösten går alltid så fort och det gör mig bara glad för tillfället :) Har haft en hemtenta i redovisningsteori och en tenta i koncernredovisning. Fick högsta betyg på båda tentorna, wiiie! Nu har kursen verksamhetsstyrning (controller) börjat och den verkar så överdrivet jobbig! 1 grupparbete med tillhörande diskussion, 1 grupparbete där vi ska skriva en rapport och hålla i en föreläsning på 2 timmar, 1 individuellt arbete med redovisning och en stor tenta, detta på 3,5 vecka...=(
 
Så det var uppdateringen om skolan. Nu till lite roligare saker!
 
Cissi var här i helgen, weeeiii! Vi hade så otroligt roligt :) Vi var ute och åt på restaurang i fredags och sedan gick vi hem till mig och kollade på film. I lördags gick vi på stan, Cissi gick till frisören och klippte sig och vi lagade mat hemma hos mig, På kvällen blev det förfest hos mig och sen harrys, var jättekul! Jag pratade med en kvinna som "känner" Metallica, så jag fick se massa kort på henne tillsammans med medlemmarna från Metallica + att jag fick ett plektrum som James Hetfield, sångaren i Metallica hade gett henne. Hon hade fått ett antal stycken men nu är jag ägare till ett :) Vi pratade även med Wille som är nån sportjournalist och nån supporter till DIF som också var trevlig. Han är tydligen ganska känd för det kom fram "fans" lite då och då under kvällen =P Men mycket trevlig kväll iaf med mycket dans!!
Jag och Daniel var ju på Yogi och åt mat när vi firade 11 år tillsammans(!). Det var jättegott och jättemysigt där. Var första gången jag var på övervåningen så det var skoj! Sedan gick vi till Bishop arms och tog en varsin öl och bara snackade lite. Senare på kvällen träffade vi upp Rikard, Sanna och Cissi på Palatset och kollade på Christer, trubaduren som jag bland annat skrev B-uppsatsen om. Vår B-uppsats handlade ju om hur artister inom musikindustrin och skivbutiker kan utnyttja sociala medier för att sprida sitt varumärke och då var bland annat Christer och Tiamat våra intervjuobjekt :) Kul med Tiamat btw, eftersom det var ett band som jag och Daniel lyssnade mycket på förr och vi har även sett de live! 
 
 Om ni tittar noga så ser ni mig och Lina några gånger ^^ I början, ungefär en min in i videon ser ni Lina flirta med mig haha! Däremot syns bara min rygg :)
http://www.24corren.se/#category=5899329&date=2012-10&clip=6179060&startTime=0m0s
 
Jaha, dags att sätta sig in i The Lincoln system som vi ska skriva rapport om imorgon :P
 
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0