Hey ho, let's go

Jahaaaa, har inte skrivit på en evighet men har haft ganska fullt upp på sistone...Har ju flyttat tillbaka till Linköping igen och det känns alldeles UNDERBART!! Äntligen slipper jag det fula, illalluktande, kalla och cellskräcksinjagande rummet på Gröndalsvägen..Och det här med att läsa på distans är verkligen någonting för mig! Har en helt ny frihet som inte existerade förut. Nu kan jag planera mina dagar och mitt skolarbete precis så som jag vill och jag behöver inte lägga ner lika många timmar längre utan jag kan själv justera hur bra jag vill att det ska vara. Och för mig kvittar det faktiskt om det blir rätt dåligt, så länge jag klarar mig :) Självklart är det tråkigt att lämna tjejerna eftersom man hängt ihop så mycket de senaste åren. Men jag hoppas verkligen det blir en utomlandsresa så vi får en reunion snart :)  
 
Så har ju haft lite att stå i när det kommer till flytten..Men nu är allting i sin ordning igen och Daniel och jag har rensat ut massa skit så det känns som en riktig lättnad. Slängde flera sopsäckar med massa gamla kläder (en del från kläder från 9:an!) och massa annat skit..  
 
Annars då....Jo nu är det fredag vilket innebär att helgen är här :) Lite senare blir det AW med Daniel på Charken och imorgon blir de fest med tjejerna! Så har en bra helg framför mig...Ser fram mot 15:e februari för då blir det kinamat och konsert med tallest man on earth.
 
Tj000 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0