Jaha :(

Så då är man sjuk då, förkyld som sjutton med rethosta, och hostan har gjort att jag inte sovit en blund så är absolut aptrött. Men ska inte gnälla så länge det inte är svininfluensan hehe :) Tyvärr medgör detta att jag inte kan joina Anna och gänget ikväll för ett litet avskedsparty. Anna ska åka hem och kommer ev inte komma tillbaka till Linköping förrens efter nyår :,(

Igår var miss Cecilia här och vi lagade god tomat och selleripaj, det blev jättelyckat, en av få gånger det faktiskt har blivit jättelyckat :)

Imorgon är det att fira jul hos min moster, med julklappsspel och julmat, mys mys! ALLA julklappar är färdigköpta, första gången jag är ute i god tid, annars brukar jag vara en av alla dem som hetsar runt dagen innan julfirandet för att hinna köpa färdigt julklapparna =)  

Jaha Nähäää, Mat nu som gäller! Tjopp 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0