Mr Peter Doherty

...Vad sysslar du med egentligen? Nu lutar det nog åt att konserten i januari inte blir av i alla fall...=( Hur som helst så tänker jag inte köpa någon tågbiljett förrens samma dag =P. Hur kan en sådan intelligent(?) person tänka så dumt egentligen? Gå till sin egen rättegång (dömd för bland annat knarkinnehav) med droger i fickan som råkar ramla ut på golvet i rättsalen, smart - inte alls...löjligt! Så efter gårdagens rättegång blev han gripen på nytt, och den rättegången hålls i januari....och nu hamnar han väl antagligen i fängelset igen och då blir det ingen konsert för min del...isch isch :,( 
Om det inte vore för den underbara musiken skulle jag bojkotta honom helt och hållet =(

Humor? hehe =P





"Sharing is an important part of human society"



Så till något annat, jag har sett en sån otroligt bra film, exakt en sån film som tilltalar mig! Den är däremot inte för personer som vill att det ska vara action i filmer och att det ska hända saker. Den är baserad på en verklig händelse och heter into the wild. Sean Penn är regissören. Sorglig och väcker många tankar om livet.

Well well, Imorrn blir det till att göra och äta ännu mer julgodis :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0