Bonjour tristesse

Så var denna helg över, den har varit händelserik =). I fredags kom Cissi och Tess hit och vi åkte till stan och åt mat på table twenty, det var otroligt gott så kommer absolut bli fler besök där! Sedan gick vi till Olearys sportbar och satt och snackade några timmar, Cissi var lite sugen på att sjunga karaoke där men feg som man är så vågade jag inte ställa upp :S men sedan var det iaf hemdags för att sova!   




I lördags åkte vi in till stan för att klippa oss och efter det sprang vi runt på stan och letade hårfärg för tess å cissi ville färga håret. När vi kom hem till mig igen var det alltså hårfärgning som gällde, tog ett par timmar men resultatet blev jättefint tycker jag, båda passar jättebra i mörkt hår, men tess var lite nervös kan jag lova :). Sedan mat och sätta igång med förfesten före den andra förfesten...:) Robin skjutsade oss till berga, så snällt! I berga träffade vi de andra tjejerna och vi förfestade där några timmar sedan åkte vi in till harrys, men där blev det lite problem eftersom några är under 23 och man måste vara över 23 år för att få komma in så alla kom inte in, då gick vi till olearys för att komma fram till en lösning men det gick ju inte så bra så det slutade med att alla förutom jag tess å cissi åkte hem..=( Vi gick iaf in på Harrys och det var roligt att dansa lite. När harrys stängde blev det efterfest med singstar, cissi fick äntligen sin karaoke där :). Kom hem vid 06 tiden på morgonen, lite lagom sådär :)
BTW snyggast av alla bilder är killen på sista =P wtf!






En av de bättre låtarna som sjöngs flitigt på singstar: :)
 
Igår beställde vi hem pizza och vid 18-tiden åkte cissi å tess hem, jag var supertrött så somnade väldigt tidigt på kvällen, men skönt att vara utvilad så här pass tidigt på morgonen, såg till och med hela Lucia...:) 

Nu är det dags för skolan

Hej hej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0