I lived my dreams today, I've lived it yesterday, and I'll be living yours tomorrow

Inte långt kvar till jul, vad fort december går - varje år...:)

Det är tomt och tyst i rum 3203 på gröndalsvägen 31 utan tjejerna här (halva gänget brudarna bus från Linköping hihi ;) ), men musiken får underhålla mig istället, och datorn självklart, thank god för informations och nätverksteknologin. 

Igår var det måndag och då satt vi som vanligt med partnerföretaget från tidig morgon till sen eftermiddag. Vi hann däremot med ett litet break då vi drack glögg, åt pepparkakor och kollade på Lucia i Kalmar Nyckel, det var jättefint.

Lite julstämning, en av de bättre jullåtarna: BTW, Moneybrother är grymma live  :)
 
Idag har vi också suttit med företaget fast också hunnit med en 3 timmars föreläsning. Har aldrig varit så trött, höll nästan på att somna fler gånger under föreläsningen - då är man trött! Det var en såndär natt då man somnar och sen ringer klockan och vips så har det gått 7 timmar fast det  snarare känts som 20 minuter. 

Imorgon ska vi sitta i skolan och försöka hinna klart med partnerföretaget - hoppas verkligen vi blir färdiga, vill inte sitta på distans med det...På torsdag är det workshop hela dagen i skolan, inte ett dugg kul men det är sista dagen sen får jag åka hem!! HEM!! I 2 veckor!!! Går inte beskriva med ord hur mycket jag längtar :) Sen att jag måste plugga hela dagarna känns väl inte lika lockande...=/

Nu duschdags - cya'll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0